Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Pizzeria Salina. Meer weten? Ontdek meer
Jimmy
20 jun 2026 om 19:50
smaakte weer goed en lekker snel bezorgd!
Ytsen
5 jun 2026 om 23:52
Het was lekker. goed verpakt
Fred
16 mei 2026 om 8:52
Het was verrukkelijk, zeker als je laat van je werk komt en dan eten bestellen,en vlot geleverd binnen de tijd zelfs,en vriendelijke bezorger. Een aanrader.
Henriet
13 apr 2026 om 21:10
Turkse pizza besteld, heel warm bij aankomst, heerlijke pizza.. zoals altijd.Kwaliteit blijft goed. Snel bezorgt, vriendelijke bezorger, toch een minpuntje… de bezorger stond voor mijn deur met een peuk aan, is toch niet netjes.
Manno
30 mrt 2026 om 17:13
We hadden kapsalon maar helaas zonder groenten/sla/komkommer. Ook de pizza margarita kon beter. Hij was erg vet en heeeel veel kaas. Mag voor ons wat subtieler. Bezorging was zeer snel en ook lekker heet eten.
Sharon
24 jan 2026 om 15:38
was erg lekker!
Myles
18 jan 2026 om 20:48
Kregen 4 pizza’s ipv 3 pizza’s en 1 pasta. Ze vroegen of we voor deze keer de pizza wilden houden maar deze lustte ik niet. Dan kwamen ze pasta brengen maar duurde wel lang zei deze meneer. Dat is oké. Pasta netjes bezorgd en was lekker.
Mendy
18 jan 2026 om 16:25
jullie moeten je schamen.. 1.5 uur wachten ipv shaslick maar een pizza doen van 20 euro naar 13 euro.. koud geleverd. weinig kebab. zo slecht kwam aanrijden in de nacht met keiharde muziek aan in de straat. aso
Yassin
11 jan 2026 om 21:05
Er zat midden in de pizza wit slijmerig spul en pizza was nat meteen weg gegooid niet te vreden ga ook niet meer opnieuw bestellen
Marieke
3 jan 2026 om 21:36
Lekkere pizza’s en een vriendelijke bezorger.